keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Tässä on sitä kesäyön taikaa, onneks siihen on enää vähän aikaa

Päevääää ! Nonni. Säät ei oo ollu kesäsiä, mutta fiilis kyllä on ollu. En tiedä mitä te musta tiedätte, ja tiedättekö mun neljästä parhaasta kaverista ? Eli aakkosjärjestyksessä; Aino, Jaakko, Marikki ja Valtteri. Ja viimesenä porukassa sitte minä, Vilma. Ainon näin viimeksi koulujen loppuna, eli yli kuukausi sitten.Jaakon näin tänään, ja se oli huikeeta. Jaakko on huikee. Marikin näin kolme viikkoa sitten, ja nään seuraavan kerran kolmen viikon päästä. Valtteriakin oon nähny viimeisen reilun kuukauden aikana noin kolmisen tuntia. Ikävä on kova. 

Viime viikon vietin lähinnä asuen kahdestaan Juuson kanssa, ja välillä pikkuveljeä ruokkien. Kävin paljon lenkillä koiran kanssa ja ilman. MTVtä tuli paljon katottua, Snooki&JWoww, Are you the one, ja Ex on the beach tuli tutuksi. Eilen sain viestin että mulle ois tarjolla lisää töitä, ja tänään jo heräsin 6:30, ja jo ennen kasia istuin toimistolla uutta projektia alottamassa. No, rahaahan siitä saa (: 


Aksu, mun lenkkikaveri 


Sitten siihen postauksen pääpointtiin. Eli eilen ostin uuden kalenterin, oli vaan 9.95€ Prismasta. Ja toi on tollanen että ton pinkin kartongin saa tosta pois, ja voi laittaa minkä kuvan tahansa. Aattelin ottaa jonkun supersöpön bestiskuvan ja tehä siitä kuvan tohon kalenteriin. Ja supernaturalhan se siellä pyörii (8

Huulipuna ja meikkisudit Tiger, Nudes -luomiväripaletti ja Desert -kynsilakka H&M

Tänään olin kaupoilla töiden jälkeen. Päätavoite oli ostaa mustat kengät, mutta tarttuhan sitä sitten kaikkea muutakin mukaan. Eli ylhäällä näkyy, oon yrittäny testata kaikkia halpoja meikkejä, miten ne toimii, ja ainakin ripsiväri jonka ostin Tigeristä, toimi tosi hyvin. Seuraavaksi testailen huulipunaa ja meikkisuteja. Eli huulipuna tais olla jotain pari euroa, ja sudit euron pieni suti, ja pari euroa iso suti. Alla näkyy loput ostokset.

Kengät Skopunkten 9.95€, t-paita H&M 4.99



Hyvää kesänjatkoa, toivottavasti säät sallis ! Ciao (8


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti