sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

My life as myself


Time for some bloggeeeeen eli nyt on aika bloggaamisen ! Tää on hassua kuinka mä en postaa piiiitkään aikaan ja sitten mulla tulee postausinto ja teen monta juttua peräkkäin. Tänään se menee ehkä vähän sinne kauneus / fitness osastoon. Eli eilen oli shoppailemassa, mikä on nykyään ... ei niin tavallista koska mulla ei oo ollu rohkeutta pyytää äitiltä rahaa ja palkkakin tulee vasta joskus plaaaaaah joten oon ollu aivan peeaa ja nyt eilen sitten pääsin äitin kanssa kaupoille mikä tarkottaa että mamma betalar ! Käteen tarttui siis 
Pinkit (ja samanlaiset harmaat) urheilurintaliivit H&M 19,95€







Tällaiset haaremihousut mutta leopardikuvioisena, H&M, 14.99€






Ja tällaisen kynsilakan. Oon ollu aika obsessed raikkaan värisiin kynsilakkoihin lately ja tää vaan pisti silmään, en yleensä mitään sinisen pohjaisia lakkoja käytä, yleensä vaan pinkkiä tai punasta tai beigee yms. Joten jotain uutta siis !

Aaand that's the beauty part. Moving on to fiiiitneess! Mä en siis mikään fitnesstypy ole, vaikka kovasti sitä yitänkin olla. Lenkkejä teen, kahdesta kilsasta kahdeksaan ihan juoksemalla, joskus raahaan koiraa perässäni, yleensä en. Pöräilen, silloin kun ei sada. Itseluottamus ei oo kannattanut salille vielä, mutta sinnekkin ois tarkotus lähteä (tässä joku päivä...). Treenejä teen ihan kotona, ja siitä puheen ollen haluisin suositellaa paria vaihtoehtoa mitkä n auttanut mut alkun tosi kivasti !

YouTubessa on tällainen sivu kuin FitnessBlenderworkout videos for literally every fitness level, including very beginner to incredibly advanced, eli treenivideoita suunnattuna alottelijoista vanhoihin tekijöihin. Itse teen tota 10 min abs workout, tosi napakka ja lyhyt, sen jaksaa tehdä. Sitten kun se ei tunnu enää missään niin voi siirtyä haastavampiin treeneihin. 

Ja viimeisenä mutta ei lainkaan vääisimpänä, treenisovellukset. Kännykkä mulla lepää käsikotelossa, ja sielä tietenkin pyörii Sports Tracker. Vaikka joku saattaa olla sillee öö noloo joku tollanen NIIN enhän mä siitä muuten itn tajua, kun vaan tallennan sinne lenkkini että voin ne myöhemmin katsoa, ja katon että oonko menny nopeempaa ym. Toinen minkä oon huomannu tosi hyväks, on PumpUp. Se toimii niin että silläkin voi toki trackata omaa lenkkeilyään, mutta mä käytän sitä vaan treenaamiseen. Eli se kysyy sulta kaiken näkösiä kysymyksiä, ja sen perusteella tekee sulle sen mittasen treeniohjelman, haluatko sitten 15min vai 90min, vai jotain siltä väliltä. voi pättää itä kehoosia haluat treenata ym. Ja joka treenin lopussa on myös venyttely. Siinä on myös tälanen instagram tyyppinen ulottuvuus, mutta mä nään sen aika turhana. 




Toivottavasti oli jotain apua ! Later, ciao !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti