lauantai 14. kesäkuuta 2014

Nurmille niittyjen, rannoille järvien...

... jo tiedän, Robinia. Eniveis, oon niiiiiiiin innoissani / sekaisin / iloinen / ym että nyt tuntu hyvältä päivitellä.

1. Huomenna on mun ihanan veljen rippijuhlat ! Ollaan kyllä vikkat päivät menty niin kauheella vauhdilla että huh. Nyt näytttäis siltä että huomenna on ihanat juhlat. Tuntuu ihan että mun oma kisuli oln  jääny vähemmälle huomiolle tän kaiken  häsäämisen takia, kun se niin kauheesti kerjää huomioo. Rakas !


2. Oon ihan hurahtanu vanhoihin kuviin. Siinä vaan on omat vibansa kun ne on ihan oikeita valokuvia eikä mitään perus pixelimössöö koneen ruudussa. No mä sitten pengoin ihan kaksin käsin  ja sain tollasen kollaasin kasattgua seinälle. Kuvissa on äitin tai isän ottamia kuvia (huomaa keskellä isän selfie 20 vuoden takaa), paitsi pusukuvat, Cher ja toi mallikuva on ihan lehdistä leikattua. Sieltä löytyy myös korttia mun kummitädiltä, ja pari kuvaa äitistä kun se pissas lintsin kummitusjunassa housuun. Maisemia, mun kuvia, mummulasta kuvia, ja muita mulle rakkaita juttuja. Alemmassa kuvassa minä ja veljeni melkein 15 vuotta sitten (8



3. Huoneeseen on tullut taas uusia tuulia. Vihdoin tää rupee muovautuun siihen suuntaan mihin oon sitä yrittäny askeroida. kummasti luonnon valo tuo eroo. Ja vaaleet lakanat. Mähän siis jokunen vuosi sitten  päätin että mun huoneesta tulee kokonen ruskee. Ja sehän ei oikeen naurata enää. Pikkuhiljaa oon päässy siitä ruskeesta valkoseen. Vielä yks hyllykkö pitös uusia niin VOILÀ! Tässä sitten kuvia mun huoneesta;






3. Loput tulee pötkössä. Eli edelleen mun ipadini lepää suurimman osan ajastaan vahvarin päällä kajareihin tiukasti liitettynä, musiikkia pauhaten. Toinen ilonaiheeni on my lovely but horrible claws. En osannu ilmasta sitä samalla tavalla suomeksi. Eli tänään sain ihmeen kaupalla itselleni akryylikynnet. Ja on muuten ihanat ! Mutta kuitenkin hirveet kun yrittää esim. avata/sulkea vetoketjua, kirjoittaa tietokoneella, tai tehdä jotain muuta kovin arkista. SIKSI KIRJOITUSVIRHEET. mutta nää on kyllä ihanat! 



Näihin kuviin ja tunnelmiin, ciao ciao !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti