lauantai 28. kesäkuuta 2014

Sekalaista, I guess.

Juhlat, juhannus, työt ... Oli ja meni. Ja nyt oon tyytyväisenä lomalla. Juhlat meni hienosti, helpommin kun kuvittelin. Juhannus meni Teiskossa mökillä, oli upeeta. Kamera ei tullu mukaan enkä yhtään tiedä että miks, joten juhannuksesta vaan yksi kuva, ja sekin otettu ipadilla. 

Ehkä mailman upein paikka

Mietin että mistä munois kiva kirjottaa. Jotain kauneusjuttuja ? Urheilu ? Mielipidekirjotuksia ? Lifestyle ? Valokuvaus ? Enkä sitten loppujen lopuksi päässy mihinkään lopputulokseen, sillä mä oon kokeillu vähän kaikkea. Mulla on Canon EOS 550D ja mä tykkään kyllä kuvaamisesta, mutta en saa aikaseks ikinä ottaa sitä kunnolla käteen, ja alkaa tutkimaan mitä kaikkea sillä saa tehtyä. Ehkä joku päivä. 

Urheilu. Kyllä yritän parhaani että urheilisin koko ajan, söisin terveellisesti ja eläisin hyvin. Sekin kävi mielessä että alan pitää ikäänkuin päiväkirjaa mun etenemisestä urheilussa. Kovasti mä yritän lasketellakin, laitesukelluksesta tykkään, mutta ihan daily basis vaan juoksen ja pyöräilen. 

Beauty. Nojoo, tekisin ehkä vaan omia versioita muiden jutuista, vaikka se mua kiinnostaakin.

kirjotusherkkuja, dorikset taitaa olla mun lemppareita !



Mielipidekirjotukset ois mulle kyllä se juttu. Saisin rauhassa tutkia asioita, ja sen jälkeen kirjoittaa siitä oman mielipiteeni, joka yrittää kovasti olla aina kaikille eduksi. Mutta sitten taas toisaalta, kiinnostaako mun mielipiteeni ketään? Varsinkaan missään kämäsessä teiniblogissa.

Taustalla pyörii supernatural ja mä kirjoitan tekstiä ipadilla. Myöhemmin sitten lisään kuvat läppärillä

Tästäkin sain blogikirjoituksen väännettyä, miettimällä mistä kirjoittaisin. Wow. Later, ciao.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti