perjantai 6. kesäkuuta 2014

Last night I had a pleasant nightmare

Täällä taas. Tänään oli, ja on edelleen kamala. Aamu oli syvältä, ja koko päivän oon kattonu Suburgatorya, ja ... No en oikeastaan mitään muuta. Nyt on menossa kolmastoista jakso. Sitten päätin ottaa koneen esiin.  

Oon jotenkin viimeisen, ehkä kuukauden aikana hurahtanu tosi moneen sarjaa. Ja tietenkin koska ne helposti saa katsottua internetin ihmeellisestä maailmasta, oon nyt kattonu varmaan 10 tuotantokautta eri sarjoja. Se on paha kun ne saa katottua siihen pisteeseen että niitä jaksoja tulee silloin kerran viikossa, niin sitten täytyy keksiä joku uus sarja mitä kattoa sen aikaa kun odottaa niiden edellisten seuraavia jaksoja. Lähinnä hassuja teinidraamakomedioita.





Nyt taitaakin olla kesäloma ! Kesälomaa on kestäny viikon ja mä kuolen jo nyt. Mä käytännössä makaan kaikki päivät sängyssä (katsellen niitä sarjoja) vaikka periaatteessa oonhan mä tehny jo jonki verran kaikkee huisia. Melottiin taas Ponsasta Sahalahtee ja takaisin, oltiin Sahkussa puutöissä, grillailtiin Jaakolla sekasakinkaa, ja eilen Jaakko sai mut mukaansa sellaseen sekoiluun kun KATUSOITTELOON. Jos olit 5.6. joskus viiden aikaan Tampereen keskustassa, on mahdollista että kävelit kahden sekopään, nimeltä Jaakko ja Vilma, ohi. 

Oisko se sitten ens kertaan ! Ciao, puspus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti