tiistai 29. heinäkuuta 2014

Breakingpoint

Mun mielentilat heittelee taas ihan joka suuntaan. Johtuneeko siitä että olen nainen ja naisilla on aina kerran kuukaudessa tällasia päiviä. Oon vihanen, surullinen, iloinen, väsyny, nälkäinen, laiska ja kaikkea muutakin mikä tekee mun mieli vaan itkeä.

Oon vihanen ensinnäkin ittelleni, en oo saanu minkäänlaista rutiinia ittelleni, ja viimeisen kolmen viikon aikanan oon käyny vaan yhden kerran juoksemassa. Mä syön KOKO AJAN, en oo saanu miään aikaseksi, ja koko kesänä oon ollu vaan töissä, kaks kertaa mökillä ja kerran Porissa. "Kesä on aikaa ilman ruiineja ja silloi piää vaan chillata ja makoilla" nojoo, ei toimi mulla. Oon mun kavereitakin nähny vaan yhden kerran koossa, kaikkia sit erikseen kerran tai kaks. Mulla on yhtäkkiä noussu kauhee ikävä mun yläaseen parasta kaveria. Se loppu aika ikävästi ja mä oon alkanu kaipaan tätä ihan hirveen paljon. Jos luet tän niin tiedät kyllä että puhun susta. Huh. Hirvee olo. Voisinpa vaan nukkua koulun alkuun asti. Mä katon MTVn kaikkia itkuohjelmia ja se ei ainakaan auta yhtään tähän mun oloon. I just feel like I need to be someone else. Shit.

Olin torstaina mökillä Pälkäneellä vai Kuhmosissa vai missä se onkaan, MUTTA. I left the FREAKING. MEMORYCARD. HOME. . . . AGAIN. Eli ei kuvia sieltä.

Tosiaan Porissa olin. Aluks menin perjantaina mun serkuille Överbyhyn, niillä on oma lampi ja söpö rantasauna niin olin sielä killumassa ja syömässä. Lauantai meni kaupungilla ja Yyterissä. Sunnuntaiaamuna aikasin tulin junalla kotiin. Ja eihän täällä oo mitään tekemistä. 

Mä tarviin tavaraa. Mä tarviin vaatekaapin makeoverin. Ihan uusiks. Mä haluan tilata tavaraa netistä. Se on siistiä. Aattelin et jos huomenna sataa niinkun on luvattu, voisin käydä mun vaatekaapin läpi ja kattoo kaikki vaatteet mitä en halua enää, heittää menemään. Ja ostaa torstaina Helsingistä lisää! 

#mekkofriikki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti