sunnuntai 3. elokuuta 2014

Boom, clap, the sound of my heart

Moikka ! Alkuun kuva mun siskosta joka täytti tiistaina 9v. Mä muistan niin elävästi kun Veera vasta syntyi ! Veera Amanda Eveliina (: 


Eli kuten taisin kertoa meillä oli Helsingin reissu koko perheen voimin. Me lähdettiin tortaina aamulla ja tultiin nyt perjantaina muutama tunti sitten kotiin. Suunnitelmissa ei oikeen ollu mitään muuta kun shoppailua vaan. Ja sit kyllä sitten oli ihan kunnolla. Tässä vään kuvia viikonlopulta (8

MEMPHIS on huikee ravintola ja kannattaa ehdottomasti kokeilla Dipping Strips perunoita, mäkin söin vaan niitä pelkästään kun ei ollu kova nälkä. 

Mun perjantain asu, mekko H&M, kengät Skopunkten ja laukku ei hajuakaan.

Yritin posata isille mutta se ei sit toimnu ihan silleen kun halusin eli jeejee minä kamalinejuurikasvuineni ja UUSINE AURINKOLASEINENI eli aurinkolasit H&M


Täs on veli Eero Aarno ja omg i love him siis Veeran kanssa tullaan joskus oimeen mutta Eero on tyylii ollu mun paras kaveri 15 vuotta joten Eero on paras (tho we have our fights)

Sitten vaatteisiin. Omg, tätä oon oottanu niiiin kauan. Mä tyhjensin mun vaatekaapin vaatteista joita en käytä enää (puolet lähti) ja päätin että osta tilalle niiin aljon uusia vaatteita. Tässä nyt luultvasti tulee kaikki sit jejjee

Valkosia housuja oon ettiny niin kauan, mutta ikävän ruumiinrakenteeni vuoksi mun on tosi vaikee löytää hyvii housuja. Nyt jos noi ei ihan täydelliset ollu, niin hinta oli sen verran hyvä että se sit kompensoi muita haittoja. Myös lökärien löytäminen on ollu hankalaa (jonka takia oon käyttäny Juuson lökäreiä varmaan puoli vuotta) ja nyt sit löyin tällaset. 

Mä oon saanu kuulla siitä kun mun hameet ja mekot on aina liian lyhyitä, joten nyt päätin ostaa kunnon kynähameen joka menee polviin asti. Ei oo liian lyhyt. Sitten toinen, halusin sellaset toisenlaiset reenishortsit, mutta ei ollu kokoja joten "tyydyin" näihin toisiin, jotka sit kuitenki osottautu tosi hyviksi loppujenlopuks. 

Siten yläosiin. Joo rintsikat, urheilurintsikat, peruskamaa. Yks pitkähihanen croptop, pitsi t-paita, ja tommonen ehkä jopa vähän juhlavampi peplum.

Apua hei tiedätte että oon kauhee pinkkifriikki. Nyt mun iPadin laturi meni mösöks niin sain hyvän tekosyyn ostaa pinkin laturin siiheen. No sen tein, ja sitten lysin Gliteristä mun kännykkään tollasen pinkin leopardikuvioisen johdon. Sitten mulla on sellanen adapteri mihin saa kaks usbia kerralla joten perfect ! Nyt mulla on ehkä söpöin ja pinkein laturi maailmassa.

Aurinkolaseista olikin tuolla ylhäällä jo, eli H&M


Uutta koululaukkua etin, ja ei kyllä käyny mielessäkään että tollasen oisin hankkinu. H&M, miesten osasto, 29,90€

Miltä mun huone näyttää bloggaamisen jälkeen? Tässä pieni sneakpeek



Pellekin ihmetteli. Ihana oli halia sitä itkästä aikaa <3 Ens kertaan, ciao !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti