sunnuntai 10. elokuuta 2014

The Story of My Hair

Wow sainpa hienon kuulosen otsikon. Eli kyseessä on none other than mun hiukset ! Mun hiukset on mulle rakkaat ja oon kohdellu niitä joskus aika kaltoinkin mutta nyt sitä stooria. 


Oisinko mä kutosella vai seiskalla ollu kun äiti suostu mulle sellasen non-permanent värin laittaa päähän. enhän mä muuta kun vähän tummemmaks värjäsin. Ja siitä se sitten lähti. Selaan tässä samalla vanhoja fb-kuvia muistellessa miltä näytin! Eli about kesällä 2011 aka kun olin 13v mulle värjättiin sellaset tumman suklaan ruskeet, aika perus. Mulla oli semi pitkät hiukset, ei etuhiuksia ja tosi lätyt. Aika perus (oik. kuva). Sitten eräänä iltana saatiin päähänpisto että mun hyvä ystävä Sanna leikkaa mulle etuhiukset (kuva alla). Ja siis don't get me wrong, ne oli oikeesti tosi kivat ja sopiki mulle ja sillee, mutta kun mulla on luonnonkiharat hiukset niin ne vei kauheesti efforttia että ne näytti hyviltä. Joten se bang game ei oikeen ikinä ollu mun juttu. No, sitten oikeestaan koko yläasteen mulla oli sellaset semi vaaleenruskeet, vähän aina vaihdellen oranssihtavasta tummaan, etuhiuksilla leikin minkä kerkesin, pari kuvaa yläastevuosista vielä alla >


kuten jo sanottu, tummasta (^) oranssihtavaan (v)

Sitten tuli aika kun mun pehko alko menee aika huonoks, kaiken sen värjäämisen, suoristamisen ja kihartamisen takia. Kuten tosta ylhäältä näkee, ne oli tosi pitkät ja blogia lueskellen taaksepäin jo kasiluokan ihan lopussa otin jotain 5-10cm pois, ja hoiti asian hetkeks. Maaliskuussa 2013 äiti katto mun hiuksia ja sano et noi on kyl oikeesti aika pahassa kunnossa, ja sanoin että anna palaa, niin siitä lähti sit aika paljon (vas. kuva). Sitten kesällä 2013 kaverinkaveri Noora leikkasi mulle polkan. Niinkun oikeesti lyhyen (alh.vas. kuva). Se oli ehkä mailman paras idea, oikeesti. Nyt kun mun hiukset on taas pitkät niin ne on tosi hyväkuntoset just sen takia. No sitä sit taas värjäiltiin ruskeen eri sävyiks moneen otteeseen, ja sillon tällön leikattiin kuivat pois.



Vuoden 2014 ihan alussa pojat sit sano että punaset hiukset ois hienot. Siitä noin lihuomenna menin kampaajalle värjäämään punasia. Tosin kun en halunnu ottaa värinpoistoo niin eihän niistä punasia tullu, vaan punasta heijastavat ruskeet. Otti päähän. Sitten menin uudestaan värjään punaset. Tottakai se vähän siitä vaaleni se väri, mutta en silti olu ihan niin tyytyväinen. Oliha se niinku punanen mut ei tarpeeks. Nyt pikkuhiljaa se on sellanen ku haluan. Kävin siis taas mutama päivä sitten hakemassa lisää väriä, ja ilmeisesti se nyt laitto sellasen värin mikä eka vähän vaalentaa sitä pohjaa ja sitten värjää siihen sellasta violetiin taittavaa punasta. nyt vielä pari kuvaa mitkä otin noin minuutti sitten.






Ens kertaan ! Ciao belle 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti