sunnuntai 24. elokuuta 2014

Syksy on taas tuloillaan!


Tää on hienoo aikaa. Tää on sitä aikaa kun mua ei oikeesti ees haittaa että oon vaan yksin kotona kaiken aikaa. Oon saanu tosi paljon aikaan lyhyessä ajassa, ja siitä pari kuvaa alla. Huone järkässä taas ja toivottavasti pysyy. Sain uuden ikealaisen josta saa aivan hullun ison parisängyn silloin kun pupu kämppii täällä, ja kun ei kämpi niin se on tosi siro tollein kasattuna, huoneessa aivan älypaljon tilaa. 



Mä oon kova kotihiiri ja oon sysslannu tän kotipesän kanssa niin kauan kun muistan. Nyt kun se pikkuhiljaa vois valmistua niin enhän mä täällä kauheen kauaa enää asukkaan. Oon kovasti alkanu miettiä ulkomaille lähtöö. Jos joku asiasta mielipiteen omaava haluaa kommentoida niin pliis kerro; kannattaako lukion toisen vuoden jälkeen pitää puolen vuoden vaihtoa? Koska tyhmältähän se vaikuttaa lähteä kirjoitusten välissä. Tänä jouluna en voi lähtee koska vanhat. Tai sitten vaan oon kotona.

Tänään on ollu hiljanen päivä. Pupu lähti turkuun pelaamaan ja mulla on ollu koko päivän ei-yhtään-mitään. Luin cosmoo, imuroin, katoin spn, sit päätin alkaa kirjottaa. Oon muuten viimeaikoina ollu hulluna tollaseen matkalaturiin. Ei ollu hirmu kallis ja se on pelastus. Se oli siinä. Moikkis! 


3 kommenttia:

  1. Parasta olisi odottaa vielä hetki ja lähteä ulkomaille vasta lukion jälkeen. Täysi-ikäisyys tuo monia mahdollisuuksia ja on helpompi lähteä, kun lakki ja todistukset on jo kourassa.

    Varsinaiseen opiskelijavaihtoonhan on vähän hankala päästä, jos ei ole missään koulussa kirjoilla, mutta vaihtoehtoja on muitakin: lukion jälkeen voit lähteä au pairiksi, vapaaehtoistöihin, reppureissaamaan, johonkin kristilliselle missiolle ym.

    Tsemppiä unelmiesi toteuttamiseen! :-)

    VastaaPoista
  2. Sulla on aivan ihanat hiukset!
    Mäkään en ehkä suosittele tokan vuoden jälkeen vaihtoon lähtöä. Just siinä vaiheessa olis tärkee muistaa ja palauttaa mieleen niitä lukiossa opittui asioita ja vaihtovuosi ei varmaan aut asiaa. Mut valmistumisen jälkeen välivuosi esim just ulkomailla on ainakin mun mielestä erittäin suositeltava! Itelläni on sellanen parhaillaan menossa, enkä ainakaan vielä oo katunut sekuntiakaan. :)

    http://lookingforiida.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi kiitti! Kovasti mä oon yrittäny hiusteni parhaaks the hommia!
      Ja joo, eiköhän se vaihtojuttu teilattu jo ihan alkumetreillä. Mietin sitten myöhemmin sitä ja matkustelen muuten vaan tässä odotellessa. Sulla on tosi kiva blogi (:

      Poista