tiistai 22. heinäkuuta 2014

Taitaa olla kesä

Hei apua. Onko musta yhtäkkiä tullu tyttö ? Mun tekee vaan koko ajan mieli keikistellä söpöissä biksuissa ja ottaa brunaa ja juoda söpöi drinksu ja oaa sairaasti selfieitä. Ja kuvia mun ruoasta #instafood. No mutta nyt on kesä ! En oo oikeen vieläkään sillee tajunnu sitä, koska oon vaan ollu töissä oikeestaa koko ajan. No, huomenna alkaa lopulta loma, kaks ja puoli viikkoa. En mua kyllä toisaalta haittaa että koulut jatkuu, musta koulussa on ihan kivaa.






Laiskuus iski muhun riparin jälkeen. Tai siis isostelun jälkeen. Leiri loppui 15.7. eli taan viikko sitten. Sen jälkeen olin viikon ihaan vaan "lomalla", oli mulla silloinkin pari "työjuttua" siihen ripariin liittyen. Sen jälkeen en käyny lenkillä / reenannu, söin vaan roskaruokaa ja vedin sipsiä kaksin käsin. Huhhuh. Mulla vaan oli joka paikka sielua myöten niin kipeenä että mä en pystyny mihinkään muuhunkaan. MUTTA eilempä alkoi työt, ja siitä alko myös urheilu joten olinpa sitten yli kaksi tuntia mettässä haahuilemassa (suunnistukseksi kutsutaan) ja eiköhän mulla oo sitten nytkin kaikki paikat kipeenä. Ehkä saan tästä vielä itteni ylös. 

Sit sitä tyttöilyä. Joo, ostin eilen uudet bikinit. Joo, pinkit. Joo, kukkia. Hups. 



Joo olihan ne cubuksesta jee taidan olla massateini nonnii.

Eipä sit varmaan sen enempää. Kesää ja aurinkoa ja lomaa on vielä jäljellä, sen aion käyttää kunnolla. Taidampa mennä tästä ottaan arskaa ! Ciao ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti