tiistai 15. heinäkuuta 2014

Life is a highway

Okei. Okei. Ooookei. Olin siis viikon pois, otin kameran laturin, kaikki objektiivit, piuhat ymymym... ja sitten jätin mun muistikortin tähän koneeseen kiinni. MITÄ PEPPUA. Ei noin voi käydä. Mulla ois niin paljon näytettävää teille mutta joo.

Nonniin ja alotetaas. Elikkäs viimeks postasin about sunnuntaina... Maanantaina 7.pv olin taas suunnistelemassa, tällä kertaa Lentolan metsissä. Illalla katoin Jackass 3 (huikee jos tykkää huonosta kakkapissahuumorista; eli just mun leffa) ja pakkasin kauheella vimmalla. Tiistaiaamuna herätys 7.30, ja kasilta oliki sitten lähtö kohti Kansgasalan Seurakunnan Pyysalon leirintäkeskusta. Kuten taisin tosiaan huomautaa edellisessä postauksessani, perjantaina 4.7. jäin kahden viikon "lomalle" eli menin toisiin töihin, isoseks rippileirille. Se oli huikee kokemus, ensimmäinen rippileiri-isostelu. Tutustuin moniin uusiin ihmisiin, koin ihan uusia juttuja ymymymm apua hei. JA, mun kamerasta jäi se hemmetin muistikortti kotiin, joten eipä juurikaan aiheeseen liittyviä kuvia. 


Täysin aiheeseen littymätön kuva Pellestä

Täysin aiheeseen liittymätön kuva musta ja Alposta

Minä atm (:

Eipä muuta, ens kertaan ! Ciao !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti