sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

This is gonna be the best day of my life

Oonpa ylpee ittestäni. Tää on loman aikana jo kuudes postaus. Enemmän kuin koko alkuvuoden aikana. Yhtä paljon kuin koko vuoden 2013 aikana yhteensä. Wow. No on ollu aihettakin! 

Sain tosiaan lisää töitä, ja nyt oon taas pari viikkoa "lomalla" (a.k.a isosena) ja myt on hyvä fiilis. Tulihan ne ilmatkin sieltä! Elien oli sellanen päivä että oksat pois. Kävi tosi hassusti, että Jaakko, mi bestie, jutteli sellasen Sofian kanssa, ja tää sofia sit vaan ohi mennen kysäs että josko Jaakko lähtis sen ja erään Rosan kanssa Särkänniemeen. Jaakko sitten mulle huikkas että se ei yksin viittis mennä, joten pyysi mua sitten mukaan. Sofia ja Rosahan oli siis kaverin kavereita meille molemmille, ei tunnettu kumpaakaan ollenkaan oikestaan. No siinä sitten tyttöjä ooteltiin kun olivat (ylläripylläri) myöhässä. Tytöt tuli, vietettiin koko päivä, jotain 11h ensin Särkässä, sitten muuten vaan Tampereella hilluen. Siitä ei oo nyt edes kauheen kauaa, ja eilen me nähtiin uudestan.

Ensin mentiin piknikille kauniiseen Ratinanniemeen. Mulla ei siis ollu kameraa mukana, joten kaikki kuvat on Jaakon kameralla otettuja.


Mikä tekee parhaan piknikin? Hyvä sää, hyvä seura, mansikat, viinirypäleet, ja siivu vesimeloonia jota kaiverrettiin jätskinsyömispuutikuilla.

Sen jälkeen lähettiin kaupoille, mutta ei me mitään keirrelty, käytiin parissa kaupassa vaan. Rosalle tarttu uus mekko, ja tikkareita. Ainiin, ja 'katu-uskottavia siirtotatuointeja'. 






Illalla 19:30 alkoi Wake Up, Hervannan vapaa-aikakeskuksessa. Bändi MVB johdatti ylistykseen huikeella musallaa, ja puhumassa oli ihana Jimmy Huhtala. Ilta oli upee ja tuli taas koettua kaikennäköstä, rukousvastauksia, ylistystä, ihania ihmisiä. 


Tänään piti sitten olla treenipäivä, mutta mun lenkkikaveri Aksu-koira lähti mökille. Kai mä vielä jotain saan aikaseks. Tänään oon maannu sohvalla, käyny kaupassa, tapellu tietokoneen kanssa, otin pari kuvaa, ja ... no oikeestaan ollu vaan. Pitäis kai otaa aurinkoo kun tuolla on tollanen ilma. 




Terkuin, Vilma, ciao !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti