tiistai 19. kesäkuuta 2012

Ylöspäin me saamme katseen kohottaa


Eli jees riparilla oltiin viime viikko ja se oli ihan mahtavaa ! Ehdottomasti meni mun elämän parhaisiin kokemuksii ! Tutustuin niin monee ihanaan ihmiseen siellä. Mulla nyt ei oo pahemmin kuvia sieltä kun annoin kameran takas oikeelle omistajalleen ni mulla on taas se surkee kamera. MUTTA Ida sen sijaan otti vähä enemmän kuvia ja teki siitä kivan postauksen sen omaan blogii minkä voi lukee TÄSTÄ. Herkkää. 

Mut se on mulle ihan okei (: Hei linkittäkää kuvia teiän rippimekoista tai muista mulle ku haluun tietää miten teiän ripari/konfis/rippijuhla on menny ! 

thnx. sanna suvi jassu ida tilda maana meri sanna elina eliisa pilvi juuso eetu riku jerry jani valto atte krisu antsu henkka joni maarko maija jenni ida tuuli anni aappo daniel carita milla iida anni tiina olli sanna kalle raimo  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti