maanantai 4. kesäkuuta 2012

When I forgive there are no stings attached

Tässä vielä tää viimenen postaus tältä päivältä minkä lupasin. Eli isovanhemmat oli Espanjassa käymässä ja toi mulle sielät tuliaisii, piti niistäki tehä ihan oma postaus mut .. nojoo. Niii tässä on niitä tuliaisii ja lopussa jatkuu juttu ----->

Sain kaks tollasta pinkkiä haalarijuttua, vähä erilaisii malliltaa

Tää on kyllä mun lempparituliaine ! On pitäny tollane hankkii ja sit sainki espanjasta tuliaisena .. ? 


loppu tuliaiset, tai oli niitä kyllä enemmä mut en jaksanu kuvailla kaikkia/ei tullu kauheen edustavaa kuvaa. No sitte tänää olin aamupäivän täälä vaa yksin kotona ja sitte myöhemmi lähettiin syömää ja kattelee kaikkia juttuja. Kätee tarttu valkonen pitsibolero, vila, ja hinta noin 28-30e.  Ja sitte löyettiin mulle rippiristiki, tykkäsin ! Nii ja sitte äiti osti mulle sellasen kännykkäkorun ! :------D nauroin. Kännykkäkoru, Glitter, 3,50


Hyvää kesää, huomenna lisää !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti