lauantai 9. kesäkuuta 2012

Be your own kind of perfeckt


Anteeks kaikille postaustauosta, anteeks kaikille pitkästä postauksesta, anteeks kaikille ehkä jopa joillekki hyvin tylsästä postauksesta. 

Nojoo viime postaus on tiistailta eli sillon ku olin Alpon ja Latenkaa. Seuraavana aamuna Eetu ja Krisse tuli auttaa mua aamupalan tekemisessä ku .. joo sanotaan vaan että mulla ei oo köksää :---------D näin. Sitte myöhemmi kävin jätskillä ja sitte tulin kotii ja datasin, hain ruokaa, kävin jätskillä, olin ulkona Roopen, Jeren ja Pilliellinkaa, ja sitte .. no joo perus ilta. Torstaina hmm oltii äipänkaa koko pv kaksin kotona ja sit illalla mentii kirkolle. Perjantai aamuna mentiin öö öö nii aamulla kirkolle ja sit myöhemmi meille ja Sanna jäi meille yöks. Tänää oltiin ikeassa jaja no syötii kebabbia. Joo perus.



Sit tajusin ykspv. ku oltiin seppälässä, -siellä oli yhet ADORABLET korkkarit, semmoset huutavan pinkit- , että oon iha heikkona korkkareihin. Ja nii täää loppu onki sit pelkästään kuvia mun enkeleistä ! Adios amigos.







Päivänpaiste mun jokaperin sateisee päivää 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti