tiistai 26. kesäkuuta 2012

I know it's hurting you, but it's killing me

Tähä alkuu sellanen ylläripylläri et mun kaikki kuvat tulee oleen iPodilla otettuja, eli laatu sen mukanen. Jes. Eniveis, tästä menneestä viikosta sen verran että öö no siis perjantaina oli juhannus jeee ja oltii siin eka sitte Latella ja käytii liutus kattoon porukkaa ja sit haettiin ruokaa ja mentii meille mässää. Illalla Suville yöks ja aamulla takasi kotii, olin sen päivän siinä kotona. 






Jeijj nii siis sunnuntaina oltiin leffassa Ida, Raimo, Juuso ja minä toki ja sit sen jälkee mitä noi ny halus leikkipuistoo joo. Mä ja Juuso ollaan sen verran vanhoja ja raihnasia et joo ei sit menty noien leikkeihi mukaa. Käytii syömässäki ja sit illal venattiin bussia mikä oli just menny ja seuraava tuli joskus vuosituhannen päästä, et äippä tuli sit takseilee ja näi. Oli hirmujees sunnuntai ! Maanantai meni maates, tiistain olin Sikun, Eetun, Tonin ja Nikonkans. Huomine on vielä vähä auki jee ! Myöhemmi ehkä jtn söpöilykuvii jos millää jaksaa..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti