perjantai 29. kesäkuuta 2012

Going nowhere fast

Having fun w/ my iPod .... ei täs muuta ku tuun kuva heittää jaja nii eilen sit Terhi tuli treelt tänneppäi ni sen kanssa mitä ny vähä riehuttii ym. Ja tänää oli tarkotus et aamul siivoon, iltapäiväl oon Juusonkaa ja illal meen Reinolaa ... No se eka osa onnistu. Nyt oon ollu koneella ! Mut enköhä mä edellee oo menossa Reinolaa. Hopefully, ku pakko päästä purkaa huomisen paineita x--------D Eli luvassa ois konfirmaatio ja rippijuhlat ! jeijj näitä on suuniteltu kauan ! Mut huomenna se on ohi ja mä oon rikas jaja näi. Tänää tuli meiän tilausmacaronssit ! jeijj ne näyttää niin hyviltä :3 Huomenna pääsee sit niitäki maistelee ! sit nää mun iPodil otetut mahtikuvat ja weheartitistä varastin pari kuvaa macaronsseist !












 Päivän asu (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti