maanantai 9. heinäkuuta 2012

I came to win, to fight




JA SIIS LAATUHAN ON MITÄ MAHTAVIN. No, mitä muutakaa tolta retardi-ipodilta voi oottaa <3 Nii eli siis tästä päivästä sen verran kerrottavaa että aamulla Juuso tuli meille kämppii ja sit neljän aikaa lähin Latelle kämppii Suvin, Sannan, Alpon, Fanden ja rakkaan mftölkin kanssa, mikä sitte ei ollukkaa niin kauhee hyvä idea (siis se mf), koska noin puolen yön aikaan mulla iski kauhee inspiraatio tehdä jotain tosi mahtavaa mun kynsille. Jep. Ei näin. No mutta jotain tosi luovaa ja fantastista sainki sitte kehiteltyä.. Ei vaan mitenkää oo motia ruveta nyt kuvaileen, joten laitoin tollasen raakaversion. Nyt istun mun pikkuveljen lattialla u se väsää jotain paperiasetta. No siis lisää siitä iltapäivästä. Katottiin porukalla sitte Apollo 18, mikä oli mun mielestä iha hyvä, vaikka Sanna valittiki et se oli tosi sekava ... Käytiin Salessa, minkä jälkee näytettiin Sannankaa about tältä :



Minä ja Alpo kuvauksellisina
VANTTEE !

Kekkasin äitin marimekon takin ! Eiks oo aika jees mun päällä ? (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti