keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Hejdå Helsingfors !

Otsikko jo varmaan kertoo et Hesanreissun on takana, mut tässä ny kuvia vielä ! Ekalta päivältä mulla ei oo kauheesti kuvia, illalta vaa. No mut eli siis eka tiistaiaamuna mentii sitte pressaa haettii huoneet ja vietii kamat, sitte mentii lintsille, jaja joo sielä meni sit päivä, illal mentii pressaa takasi, oltii hetki siinä ja sit lähettii syömää Memphisii ! FOOD. IS. SO. GOOD. Suosittelen ! Dipping Strips  Jep, sitte mentii kuvailee öö öö Edustkuntatalolle ! Kuvaiin sit siin sivus muutaki joo, mut sielä ny pääasias. Sit loppuillas ei ollu muuta hienoo, katottiin veljenkaa South Park ja jotai muuta siin sivussa. Sit paapaa ja welcome next morning (;




Tiedän, ILME. Eniveis, Eero 
STANDING. Like planking but even better.
Seuraavana päivänä lähettii pressast ja mentii foorumii, sitte sielä oltii Monkissa, jee ! Kävin Saksassa Monkissa ja ostin mun lompakon, RAKASTUIN siihe paikkaa ! Lupasin ittelleni et kun meen sinne uusiks ni en lähe tyhjin käsin ! Enkä sit lähtenykkää. Myöhemmin siitä lisää. Sitte käytiiin Kappahlis, sieltä ei tarttunu mulle mitää mut sisko osti kaupan tyhjäks .. Sitte H&M, veljelle housut, ei mulle mitää, mut sit tuli Cubus, ja siitäki sit myöhemmi (; jepjep, Mic Macist OLIS tarttunu jotai jos... oisin jaksanu vaiutuu, mut olin aika kuollu ym ym .. Joo, eli hieno päivä takana ! NII ja sitte tulomatkal käytii syömäs ja siinä samalla käytii äitinkaa Korukorussa, ja sieltä sitte kotia kohti. Jes, kotona <3
Toppi Cubus, 9,90e 4,95e
Toppi, Monki 15e
Monki
Monki
Mic Mac

Mic Mac
Mic Mac


Cubus

Cubus

Korukoru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti