lauantai 14. heinäkuuta 2012

Going nowhere fast, we've reached our climax

Heei anteeks periaatteessa pienestä mutta mun totuttuun postausvauhtiin isosta tauosta, ja siis nyt viimeks kirjottelin ...MAANANTAINA oh crap .. no ei se mitää ! elieli no mitä ny täs oon viikonmittaa käyny hirvvvveeen monta kertaa kaupungilla ! ihan ennätysmäärä. Sit oon ollu Juusolla täs aika paljon jaja .. no eei täs kummempia. Eile olin Suvin ja Sannankaa kaupungilla (ylläri) ja sitte suvi pakotti mun tekee videopostauksen muttaaaaa en tykänny siitä ni nyt tulee iha tällee vanhanaikasesti kuvina ! Niiin ja siis tänää olin aamun juusolla ja illan latella. JA HUOMENAAMULLA SIIVOILLAA, JA KAISA TULEEEE !<3
Toppi, Gina Tricot, 9,95e  4,95
Ylh. 1., 3., 6., 9., 10., Glitter, 1e /kpl,    ||    Ylh. 7., kirppari,  3e


korvakorut, Gina Tricot, lapussa luki 7,95, mutta ilmeisesti halvempi koska mä en niistä sitä hintaa maksanu
lintusormukset 5kpl , Gina Tricot, lapussa luki 7,95, mutta ilmeisesti halvempi koska mä en niistä sitä hintaa maksanu .. :D




Mun söpö Juusoni, joka ei (ilmeestä voi päätellä) tykkää hirveesti kuvattavaa olemisesta ..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti