torstai 27. marraskuuta 2014

Harmaata massaa

Ulkona on kamala ilma. Ei koskaan valosaa, aina märkää ja mutaista ja sumuista ja pimeetä. Se on masentavaa. Aamulla kun menen kaheksalta koulun - pimeää. Iltapäivällä kun pääsen neljältä koulusta - pimeää. Kaikki valoisa aika (vaivaset pari tuntia) menee koulun penkillä. Ikinä ei oo hyvä aika selfielle kun ei oo luonnon valoa juurikaa (first world problems). Viimeset viikot on ollu yhtä tunteiden vuoristorataa, mikä taitaa olla mulle kyllä jo ihan tavallista. Onneks lukio tuo valoa mun elämään. Tietysti mö viettäisin kotona aikaa niinkun nytkin kun koulu alkaa virallisesti vasta viideltä, mutta ilman lukioo mä en varmaan pysyis kasassa. Mulla on niin paljon kaikkee siistiä tekemistä. Ja tietysti kaverit. Ilman niitä mulla ei ois mitään. Kädet ristiin ja kiitokset yläkertaan.

Tänään alkaa musikaalivklp. Tarkoittaa siis että yömyöhään me reenataan musikaalia. Otan kameran mukaan niin siitäkin tulee toivottavasti postia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti