tiistai 14. lokakuuta 2014

Well, it's not gonna lift itself [[|-------|]]

Act like a lady, lift like a BOSS. Oisinko mä kuukauden päivät omistanu saliavaimen ja mulla on niin hyvä olo. En vaan makaa kotona koko aikaa, meen nukkumaan aikasemmin koska urheilun jälkeen nukuttaa paremmin ja jopa jo kuukauden jälkeen mä huomaan muutoksia kehossani. Kangasalan Easy Fit on sali jossa käyn, ja suosittelen sitä kyllä ihan jokaiselle.


        Viimeksi päivitin mun "fitnessjurneysta" kesäkuussa. Silloin tykkäsin joo lenkkeillä ja pyöräillä, mutta sali ei tullu kuuloonkaan. Varsinkin tuolla EasyFitillä on tosi paljon mun ikäsiä kangasalalaisia, ja siellä tulee paljon puolituttuja vastaan ja se oli mulle ihan no way. 
       Toinen vaihtis olis ollu keskustan linja, ja jos on oikeesti sellanen että tykkää reenata paljon ja yksin niin se on varmasti tosi hyvä. Mutta kyllä mun näkökulmasta EasyFit on paljon parempi, aloitusmaksu 19.90, kuukausimaksu 29.90, käytössä koko sali aamu viidestä klo 23 asti, saunat, suihkut, ja mun lemppari, ryhmäliikunnat. Vaikka niitä ei nyt ihan ympäri vuorokautta ole niin silloin kun on niin se on huisia. Omia lemppareita on Bodypump (paljon painoja, paljon pumppaamista), ja Body45' (vähän painoja, paljon toistoa ja oman kehon vastusta) ja FatBurnSpin (sinä, pyörä ja paljon hikeä).
         EasyFitistä pitää vielä huomauttaa sellainen seikka, että siellä käytetään Techno Gym Wellnes Systeemiä. Se tarkoittaa siis sitä että liittymisen yhteydessä sä saat avaimen salille, joka toimii silloin 5-23. Kotona sun pitää tehdä sellainen kyselylomake kaikennäköistä jutuista, ja tallentaa se. Seuraavan kerran kun meet asiakaspalveluun, niin ne laittaa sun avaimelle henkilökohtasen treenisuunnitelman. Avain käy kaikkiin salin laitteisiin (paitsi tietysti painonnostojutut kyl sä tiät) ja se käy myös sellaiseen ruutuun, johon kun laitat avaimen kiinni, se kertoo sulle mitä sun pitää tehdä. Jos se käskee sun mennä juokseen juoksumatolle, sä laitat avaimen juoksumaton avainkoloon ja se kertoo sulle kuinka kauan sun pitää juosta. Jos taas on jalkaprässin vuoro, meet ja laitat avaimen koloon ja se kertoo sulle kuinka monta toistoo ja millasilla painoilla. Fiksua, eikö?  

Kuten otsikko jo sanoo, It's not gonna lift itself  [[|-------|]]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti