sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Syksy on parasta aikaa


Syksyllä on mun synttärit. Syksyllä alkaa uus kouluvuosi ja uudet kujeet, prokkikset, uus alku. Syksy on upeeta aikaa myös sään puolesta. Ei oo liian kuuma eikä liian kylmä. Mä oon yhtäkkiä alkanu nauttiin syksystä. Tää on upeeta aikaa, vasrisnkin nää pari viikkoa jolloin puut on kauniin punasia. 

Mä tosi usein sanon ittelleni että huomenna mä otan kameran esiin. Ja yks päivä se huominen sitten koitti. Tänään ois kyllä ollu vielä parempi päivä kuvata kun eihän sitä koskaan tiiä milloin tää kaunis aika loppuu. No kuitenkin, tässä syysotoksia joltain päivältä.





Syksy on parasta aikaa myös siltä kannalta, että "mee ulos kun siellä on niin hieno sää" ei enää toimi. Saa ihan hyvällä omallatunnolla loikoilla sisällä. Mun päivät menee lähinnä siihen että kaheksasta neljään lukiolla, sitten kotiin miettimään että oisko pupulla mulle aikaa, jos on niin vietän loppupäivän senkaa ja jos ei niin makaan sängyllä ja mietin et koskakohan sit ois. No ei toi åidä ihan tasan paikkaansa. Mä oon nyt paljon tehny sitä että mä vaan laitan telkkarin päälle että ei ois niin yksinäinen olo ja kirjottelen tai taiteilen tai teen läksyjä. Salistakin on tullu mulle hyvä kaveri, se on vaan inhottavaa silloin kun sielä on niin paljon porukkaa. Tottakai nyt supernaturaliakin on tullu katottua kun paniikki kymppikauden alkamisesta on nyt alkanu. 

Kuvissa alla mun lemppari villasukat jotka sain tädiltä synttärilahjaksi, mun ehdottomasti lempparein löhöluola (mun oma sävky siis kaikella pehmeellä höystettynä) ja viimeisimpänä mun ihana sisko JOKA MENI JA LEIKAUTTI KAUNIIN HARJANSA LYHEKSI (kuvassa siis vanhat pitkät hiukset) ja oon siitä ikuisesti katkera.

HYVÄÄ JA KAUNISTA syksyä kaikille jotka tänne eksyy lukemaan! Puspus, Vilma Sofia






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti