sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Oh how we lost our minds

Ja elämä hymyilee. On taas menny tosi hyin, mitä nyt jotain huonoja hetkiä, mutta niitäkin tosi minimaalisesti. En tiä oikein mikä tässä ois muka muuttunu.

Taas on vierähtäny kevyesti liian monta viikkoa viimesestä kirjotuksesta. Mä oon ollu ihan kiinni menoissa, ja jos en menoissa, niin oon ollu henkisesti kiinni, tai fyysisesti kiinni tietokonee ruudussa tai sängyn pohjalla. Oon ollu vähän kujalla koulussa, ties mistä sekin johtuu.

Mäntyveräjässä asuttiin taas yks yö. Ja oli tietenkin huikeeta niin kauan kun Valtteri rupes selittään kaiken mailman turhanpäiväsiä kun yritettiin Marikin kanssa nukkua. Meidän suunnitelma oli tosiaan kuunnella koko ilta suomalaista kasarimusaa, ja kattoo pari disneyleffaa, mutta siitäkin tuli niin paljon erimielisyyksiä että päädyttiin kuunteleen dupsteppia ja räppiä, ja katottiin batmania.




Mulla eilen oli sen verran tylsää, että pidin kunnon photoshootin mun kissoille. Ne ei sit tosin ollu ihan niin yhteistyöhaluisia kun oisin halunnu, mut menee tää näinkin. Mila puuttuu mutta en löytäny sitä mistää, eli harmaa on Alpo ja vaalee on Pelle.



Avasin joo skopakaudenki tänää ! Mahtava ilma ulkona. 

Follow me on instagram @vilma_tarri for boring selfies 

See ya, puspus, Vilma



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti