maanantai 31. maaliskuuta 2014

I've started talking to the pictures on the wall

Muikeeta kevättä kaikki karvakamut ! Mieliala nousee lämpötilan kanssa, ja saa ottaa jo kesäkenkiä kaapista. Otin kameran kauniiseen käteen ja pistin Alpon poseeraan mulle


Eilen oli huikee päivä. Vallekamu kysy että jos voisin mennä senkaa kaupungille shoppailee (koska se on nössö eikä uskalla mennä yksin) ja niin me sitten ajettiin mun punasella paholaisella Tampereelle. Valtteri osti vaikka kuinka paljon kaikkee, ja mä sain käteen uudet kengät (kenkäfriikki henkeen ja vereen) ja ny mulla on noin sada tällasen tyyliset kengät. Alkuun mä epäilin kamalasti ja sitten Valtteri käski mun ostaa ne ja no eihän ne kalliit ollu ! Joka tapauksessa, Jaakko on käsipuoli niin me mentiin viihdyttään sitä hetkeks. Oli kyllä taas meno Jaakko+Valtteri  -luokkaa, ja sen huomas. Pojat leikki vaahtokarkeilla, ja me juotiin omenamehua skumppalaseista. Ne on hirmu rakkaita mulle.


Otin mun rakkaan 50mm objektiivin kaapista, ja yllätyin miten ihana se on. Kuvat on jotain paljon parempaa kun normiobjektiivilla. Nääkin kuvat nyt sillä otettu. Nyt ajattelin vetästä marjarahkat massuun Pretty Little Liarsin seuroittamana ! 



Ens kertaan ! puspus, Vilma

Follow me on instagram @vilma_tarri



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti