keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Kaikki lähtee susta itsestä.

Tänään mulla tuli sellanen olo että haluun puhua elämästä. Mulla on yks kaveri joka on mulle maa ja taivas, jonka kanssa me puhuttiin tästä aiheesta ja aloin miettiin asiaa syvällisemmin. 
    Tää paikka missä me asutaan on aivan sairaan upee. Tarkotan tietty koko luomakuntaa mutta myös erityisesti meiän Suomeen ja ihan erityisesti tätä kyläpahasta missä mä satun nyt asumaan. Nauttikaa luonnosta ja meidän ympäristöstä ja sen rikkauksista. 
  Me ollaan kaikki upeita ihmisiä ihan just sellasina kun ollaan. Mulla oli vaikeeta ja oli ongelmia tulla itteni kanssa juttuun, mutta ylä- ja alamäkien kautta mä tajusin että ei oo mitään parempaa kun rakastaa itteään ja kehoaan, heti alkaa kaikki sujua paremmin. Kun ensin rakastaa itseään niin voi rakastaa kaikkee muutakin. Tää on ehkä kliseisin saarna minkä oon ikinä kirjoittanu, mutta sen arvoinen. Kun aloin rakastaa itteeni, aloin rakastaa ihmisiä mun ympärillä ja elämää joka on antanu mulle niin paljon ja tulee antamaan vielä monia kymmeniä vuosia.
   Kolmas juttu on, että tehkää asioita. Olkaa nuoria, olkaa villejä ja ennen kaikkea, olkaa vapaita. En tiedä mitään parempaa kun olla nuori ja vapaa. Ottakaa tilaisuuksista kiinni ja älkää kuunnelko mitään ennakkoluuloja mitä teidän pää huutaa. Tutustukaa uusiin ihmisiin ennakkoluulottomasti ja kokeilkaa uusii juttuja varauksettomnasti. Ette tuu pettymään. Promise.

❥❥❥❥❥❥❥❥❥ Vilma Sofia

1 kommentti: