sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Ohana means family

Tänään oli aika huikee päivä ! Aamulla heräsin poikkeuksellisesti vasta kahentoista jälkeen, ja olin aamulla ihan horroksessa. Mutta heräsin Juuson vierestä ja mikäs sen parempi tapa alottaa päivää ? Tulin kotiin, siivosin, ja illalla mun parhaat kaverit tuli perheineen meille viettään aikaa. Aluksi se oli tosi awkward, mutta sitten aikusisilla tulikin jo juttua ihan joka suunnasta, pikkusiskot tutustu toisiinsa, ja me saatiin porukalla vähän riehua. Katottiin ensin kaikkia turhia videoita (ja pewdiepie on aika ihana) ja sitten mentiin ulos riehumaan, minkä jälkeen otin kameran, ja siitähän ei sitten tullu mitään järkevää. Kuvia tottakai lopussa ;)


               Mä oon oikeesti pikkuhiljaa ruvennut tajuamaan kuinka mua on siunattu ihanilla ihmisillä. Mun parhaat kaverit on huippuja. Ja vaikka aina joku jääkin pois jostain miitistä tai riehumisesta tai illanvietosta, niin silti vaan ollaan aina ihan fine, ei mitään ongelmaa ikinä. Riitoja? Tosi harvoin. Ja jos on niin ei kukaan oo kelleen vihanen kauheen kauaa, vaan asiat puhutaan läpi, ja jos se ei meinaa toimia, niin kaikki muut meiän porukassa tulee väliin ja alkaa kijumaan (internetin välityksellä tietenkin) niin kauan että juttu raukee ja kaikki on taas hyvin. Sitä paitsi, mistä me muka riideltäis? Ei oo mitään fiksuja aiheita. 


                   Mun huone tarttis ihan totaalisen muodonmuutoksen. Toki huonekalut pysyy samoina kun ne on aika uusia, ja niissä ei oo mitään vikaa. Mutta seinät pitäis tapetoida uusiks, ja noi putket pitäis piilottaa, kun ne on aika hirveet. Oon jo tässä paljon suunnitellukkin, ja yritän tehä pohjapiirrustusta uusiks, ja uusiks, ja uusiks... First world problems.

Joka tapauksessa, nyt muutama kuva --->





Ja loppuun vielä Valtterin soolo. 


Tällasta tänään, mitäs seuraavaks keksitään ? puspus, Vilma


1 kommentti:

  1. Tee sellainen ystävien+poikaystävän esittelypostaus:)

    VastaaPoista